Reklamowa podkładka do myszki
Biura i domy, a także wiele innych miejsc nie może się obejść bez komputerów. Nieodłącznym elementem tych miejsc jest niepozorna podkładka do myszki. Ten niewielki przedmiot znacznie poprawia komfort pracy, zwiększając precyzję myszy. Poza swoją funkcją użytkową ma jednak jeszcze jedno zastosowanie. Oferuje dość sporą powierzchnię, na której można umieścić treści reklamowe, podobnie jak taśma pakowa z własnym nadrukiem. Podkładka pod mysz reklamowa, to często niedoceniane miejsce, które warto wykorzystać z powodzeniem do promocji towarów lub usług.
Poprzez to, że podkładki do myszki towarzyszą użytkownikom przez cały dzień pracy, są idealnym miejscem na umieszczenie reklam. Osoba korzystająca z myszki, mimowolnie zerka na podkładkę, a tym samym utrwala w pamięci konkretne informacje. Mogą tam być grafiki, loga firmowe, a także hasła i slogany reklamowe. Połączenie wszystkich tych elementów w ciekawą formę sprawi, że przekaz będzie skuteczny.
Pomysły na skuteczne wykorzystanie reklam na podkładkach
Wizerunek firmy to kapitał, dlatego im bardziej firma będzie rozpoznawana, tym lepiej. Oczywiście mowa tutaj o pozytywnych skojarzeniach, a nie negatywnych konotacjach. Możliwość personalizacji podkładek daje firmom duże możliwości utrwalenia w świadomości potencjalnych klientów wzoru logo czy nazwy. Logotypy firm, kolory korporacyjne, a nawet wypisana hasłowo misja firmy – wszystkie te elementy mogą znaleźć się na podkładkach. Można też kierować podkładki do konkretnych grup odbiorców. Podkładki pod myszki dla graczy świetnie zareklamują gadżety gamingowe wraz z ich producentem.
Podkładki do myszy z firmowym logo mogą być również upominkami dla klientów lub partnerów biznesowych. Za jednym razem promuje się markę, a także poprawia relacje z kontrahentami.
Dość ciekawym, chociaż nadal mało popularnym jest aspekt kolekcjonerski. Niektóre firmy już dostrzegły tę możliwość, tworząc limitowane serie podkładek z okazji różnych wydarzeń. Mogą to być także elementy starannie przemyślanych większych kampanii marketingowych.
Od pomysłu do projektu
Nie ma co udawać – przeciętnej jakości i projektu podkładka do myszki nie zainteresuje nikogo. Nawet jeśli znajdzie się na biurku, użytkownik szybko zastąpi ją ciekawszym projektem. Dlatego też firmy stawiają na unikalne, ciekawe projekty. Może to być na przykład podkładka pod mysz kalendarz. Użyteczność takiego akcesorium jest podwójna, ponieważ użytkownik poza podkładką otrzymuje podgląd daty na bieżąco.
Działy graficzne dużych firm są w stanie samodzielnie opracować dobrej jakości projekty. Mniejsze firmy powinny zwrócić się do specjalistów, którzy jednocześnie projektują i produkują tego typu gadżety.